Fordonsförsäkring

Oavsett hur många eller vilken typ av fordon ni har, så ser vi till att företagets fordon är rätt försäkrade så att verksamheten rullar vidare även när ett fordon plötsligt inte gör det.

Om det är någonting som blivit tydlig för oss under alla år i försäkringsbranschen så är det att vi är allihopa eniga om att en fordonsförsäkring ska fungera när det händer någonting och att den gärna får kosta så lite som möjligt. Vi behöver inte låtsas som någonting annat. Vi ser till att ni har en försäkring på alla era fordon och att den försäkringen upphör från samma dag som ni säljer fordonet. När ni köper ett nytt fordon, så ser vi till att det tecknas en försäkring. Vi ser också till att priset är så lågt det bara kan bli. Krångligare än så behöver vi inte göra det, däremot vill vi berätta litegrann om två stora fördelar med att låta oss sköta era fordonsförsäkringar.

Fördel 1.

Fördel 1. Många företag har sina fordon försäkrade på lite olika försäkringsperioder, hos ett antal olika försäkringsbolag. Kanske har du upplevt att det känns som att det varje månad dyker upp ett nytt försäkringsbrev och en faktura för ett nytt försäkringsår? Detta löser vi åt er genom att samla alla fordon till ett förnyelsedatum per år, så när ni köper ett nytt fordon tecknas det alltid till detta datum.

Fördel 2.

Fördel 2. Har ni fler än fem fordon på företaget så försöker vi istället ordna ett samlingsavtal åt er. Detta innebär att ni inte längre har en försäkring för varje enskilt fordon, utan ett försäkringsbrev där alla fordonen finns med. När ni säljer ett fordon eller köper ett nytt, så uppdateras försäkringsbrevet automatiskt och även nästkommande faktura eller autogirodragning.

Kom i kontakt med oss

Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi dig och berättar mer om vad vi kan göra för just dig och ditt företag.